Nazmi Faiz dapat gaji kecil punca tinggalkan S.C Beira-Mar?



tengku fiella teman wanita Nazmi Faiz
Baru-baru ini Nazmi Faiz telah pulang ke malaysia secara senyap dan menjadi seribu pertanyaan kepada peminat. kenapa balik sini secara senyap-senyap hinggakan FAM dan Jurulatihnya (Ong Kim Swee) sendiri tidak mengetahui kepulangannya. Nazmi telah mengumumkan yang dia tidak akan kembali ke Portugal dan tidak lagi bersama dengan S.C Beira-Mar.

Apa punca Nazmi meninggalkan kelab itu?
Dikatakan Nazmi mengalami masalah kewangan kerana hanya menerima 500 euro ( RM2,078 ) setiap bulan berikut masalah krisis kewangan kelab itu menyebabkan dia susah untuk terus tinggal disana, Dia juga keluar dari rumah sewanya dan menumpang tinggal bersama kawannya.

Ketika diajukan perkara ini kepada bapa Nazmi, Mansor Mustapha, 47, semalam, beliau menafikan dakwaan kepulangan anaknya ke tanah air disebabkan menerima gaji kecil dari SC Biera-Mar.


Katanya, kesediaan Nazmi beraksi di Liga Super bersama PKNS FC tidak mempunyai kaitan dengan masalah gaji kecil bersama Beira-Mar.
Isu ini sangat rumit... saya menafikan faktor gaji menjadi punca sebenar kenapa Nazmi pulang ke malaysia.

Apa yang boleh saya katakan, tindakan itu adalah atas kehendak anak saya sendiri dan keluarga, katanya ketika dihubungi semalam. Bharian

Benar ke masalah kewangan Atau masalah teman wanitanya yang direbut oleh Aidil?


2 comments:

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors