Guna Iphone, Android tempah teksi



tempahan teksi iphone android
Teksi kini lebih mesra pengguna apabila 'First GPS-enabled Taxi in Malaysia and Taxi Booking App by Sunlight Unicablink' dilancarkan baru-baru ini, Sistem tempahan teksi dalam talian dan sistem kedudukan global (GPS) ini membolehkan pengguna menempah teksi melalui telefon pintar dengan app Iphone, Android.

Sistem app akan memperolehi tempahan ini melalui call center secara automatik dan menghantar pesanan dan kedudukan anda kepada teksi berdekatan melalui sistem GPS, keputusannya pemandu boleh respon dengan cepat dan senang.

"Pelaksanaan sistem GPS adalah bertujuan ke arah pengurusan yang lebih baik dan penggunaan yang cekap kepada armada teksi kami," kata Choi Wei Yee, Pengarah Eksekutif Unicablink Sunlight.

"Kami juga mahu membantu pemandu teksi kami membina pendapatan yang lebih kuat dan lebih stabil. Dengan sistem GPS, pendapatan pemandu teksi boleh meningkatkan sebanyak 50% kerana mereka tidak lagi perlu untuk memandu di sekitar tanpa tujuan untuk mencari penumpang atau bersaing dengan pemandu teksi lain untuk penumpang sama. " hardwarezone

Sehingga kini, lebih daripada 1,000 teksi daripada 3, 000 teksi yang bernaung disyarikat Sunlight Unicablink telah dilengkapi dengan sistem GPS. Dengan membayar yuran RM180 sebulan, pemandu teksi boleh melanggan kepada sistem GPS dan dilatih bagaimana untuk menggunakan sistem, tanpa mengira sama ada mereka berada di bawah kumpulan teksi Sunlight atau tidak.


Responses

0 Respones to "Guna Iphone, Android tempah teksi "

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors