Kekasih Baru Fizo Omar Cantik Jelita




Segala persoalan siapakah kekasih Fizo Omar terjawab apabila dia hadir bersama kekasih barunya di majlis perkahwinan Liyana Jasmay yang berlangsung gilang-gemilang.

Nama kekasih barunya Haas Jaafar, ala-ala nama popular.

Hadir dengan pakaian yang hampir sama, mereka kelihatan sangat padan dan Fizo Omar tampak selesa bersama wanita tersebut.

“Ini pertama kali saya hadir ke majlis besar bersama pasangan, jika dulu datang seorang kini dapat jugaklah rasa datang berdua” Rotikaya

Fizo omar dan Haas Jaafar


Dalam pada itu, Fizo berkata, sikap memahami wanita berasal dari Kedah itu telah memikat hatinya selain mempunyai pelbagai persamaan membuatkan mereka serasi.

"Buat masa ini terlalu awal untuk bercakap soal kahwin tetapi saya selesa dengan Haas yang cukup sekepala dengan saya. Soal jodoh saya letakkan kepada takdir," jelasnya. mStar online

Lain lagi cerita pasangan ini yang dikatakan akan bercerai pada 25 feb 2013.


7 comments:

  1. besar gile tetek
    mak xmarah ke fizo?

    ReplyDelete
  2. aku suke tgk tetek awek fizo nie...perghhhhhh

    ReplyDelete
  3. pergh... jln pn goyang o.. baek pnye.. susu banyak..

    ReplyDelete
  4. cantik gilak woi t*t*k dia..hehe...idaman lelaki tu..

    ReplyDelete
  5. Ramai anak dara yang tutup aurat laagi cantik..... Ingar pilih dari hati, pilih with iman....

    ReplyDelete

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors