Tempoh rebat RM200 telefon pintar dipanjangkan




Hai semua, baru-baru ini saya sudah mendaftar untuk Rebat RM200 untuk telefon pintar pada 6 Jan dan sepatutnya tempoh penebusan tamat 6 Feb tapi saya telah mendapat email dari PKB bahawa tempoh tarikh tamat tuntutan penebusan untuk beli telefon pintar dilanjutkan sehingga 7/4/2013.

Wah..lama tu tempoh saya lanjutkan, cukup lagi saya kumpul duit untuk beli telefon Galaxy Note II yang diidam-idamkan.

Rugilah jika tidak rebut peluang ini, sudah kerajaan bagi rebat rm200 takkan tidak mahukan. Kalau saya kena bagi rebat rm50 pun saya ambil, bagi saya inilah peluang saya berjimat walaupun sedikit mungkin orang kaya tidak kesah sangat tapi bagi saya yang hidup sederhana ini kena berjimat sikit.

Jika yang belum mendaftar skim rebat rm200 untuk telefon pintar, apa tunggu lagi jangan buang masa daftar sekarang dan jika hendak lihat senarai telefon yang boleh dibeli menggunakan skim rebat ini sila lihat disini: Senarai Telefon Pintar Rebat RM200 terkini


6 comments:

  1. yuhuuuu~ dpt la simpan det skit beli telefon mahal~ hihihi~

    ReplyDelete
  2. Nasib baiklah ianya mempunyai terma dan syarat, kalau tak saya pun nak isi borang rebat jugak... RM200 banyak tu....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. nak beli telefon note 2, senang sikit buat entri.

      Delete

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors