Kenapa Suami Selalu Tidur Selepas Berasmara?




Suami cepat tidur

Isteri selalu tertanya-tanya mengapa suami cepat tidur selepas Berasmara, Mungkin kerana segan atau malu hendak bertanya kepada suami membuatkan kebanyakkan Isteri membisu. Isteri Selalu terasa terabai setelah berasmara kerana Suami serta-merta tidur manakala Isteri kerap kali berjaga sepanjang malam selepas berasmara dan membuat mereka keseorangan.

Kajian baru-baru ini yang dibuat di Paris untuk mengetahui mengapa lelaki kerap kali tidur selepas Berasmara?

Mereka beranggapan bahawa lelaki mempunyai Saraf ON dan OFF pada bahagian Cerebral Cortex. Otak Akan mengaktifkan bahagian ON saat berasmara dan serta-merta akan menukar OFF bila mencapai Orgasme.

Ini kerana Otak lelaki akan menyuruh tidur selepas Orgasme, maka sebab itu suami anda selalu tidur selepas mencapai Orgasme. Bukan kerana mereka tidak tertarik lagi dengan anda, ini ada kena mengena dengan Otak Suami anda.

Nampaknya Otak lelaki dan wanita ada perbezaan saat Berasmara. Tiba masanya si suami tahan dari tidur untuk meneman Isteri selepas berasmara supaya mereka tidak terasa diabaikan.


1 comment:

  1. Dah nama pun projekkan??Dah habis spermatoza keluar bersamaan memanjat rumah pangsa 5 tingkat tanpa menggunakan lif apa yg anda harapkan????Mestilah keletihan.Sedangkan makan nasi sepinggan lopoh pun kekadang mengusik urat mata,inikan melakukan "projek kerja usahasama'suami-isteri.?

    ReplyDelete

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors