Zed Zaidi - Mentua Di Ugut Orang Sulu



zed zaidi
Mentua Zed Zaidi di ugut oleh seorang yang mengaku Orang Sulu. Sekarang ni kecoh kes pencerobohan sultan sulu dan pengikutnya yang menyusup masuk ke Lahad Datu Sabah dengan membawa senjata, kini orang sulu tersebar di semenanjung malaysia pulak.

zed zaidi twitter

Zed Zaidi telah memberitahu menggunakan twitternya bahawa orang gajinya telah melarikan diri, Sebelum orang gaji itu melarikan diri dia sempat mengugut Ibu mentua saya.

Saya orang Sulu, suami saya orang Sulu, keluarga saya juga orang Sulu, Adakah puan tidak takut dengan saya?

Zed telah membuat laporan polis mengenai kejadian itu, dia mendakwa orang gajinya yang berasal dari Filipina mengugut Ibu mentuanya.

Semakin berani orang asing dari Filipina sekarang ini, Tidak pandai mengenang diri. Sudah diberi kerja makan disini tapi mahu juag pijak kepala tuannya.


Responses

0 Respones to "Zed Zaidi - Mentua Di Ugut Orang Sulu"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors