Penemuan Bangkai Makluk Tidak Di kenali - Rusia



Penemuan Bangkai Makluk Tidak Di kenali - Rusia | Penemuan bangkai pelik ini tersebar di internet dalam bentuk video klip di youtube, ada yang mengatakan ini makluk asing.

makluk asing dalam salji

Video klip bangkai makluk asing ini dirakam di kawasan sejuk bersalji Wilayah Siberia, Rusia. Kejadian ini disaksikan beratus orang dari sekitar wilayah sebelum kedatangan ejen rahsia daripada kerajaan dan kementerian sains untuk memeriksa bangkai itu.

Beberapa orang tempatan melihat sebuah objek besar terbang tidak dikenali berwarna biru dan merah jambu menjunam ke kawasan Wilayah Irkutsk sebulan yang lalu.

Berikutan dari insiden yang jarang berlaku ini, ia menarik minat orang ramai serta mendapat liputan yang sangat meluas diseluruh Rusia. Walau bagaimana pun pihak kerajaan menafikan yang bangkai itu adalah makluk asing yang terhempas, mungkin ini untuk menyembunyikan pengetahuan daripada orang awam dan Sedunia.

Dikatakan makluk asing itu terselamat dalam nahas udara tetapi tidak lama selepas itu mati kerana cuaca yang sangat sejuk. Makluk itu ditemui di kawasan bersalji jauh dari tempat UFO dia terhempas. Laporan Allnewsweb.com


Responses

0 Respones to "Penemuan Bangkai Makluk Tidak Di kenali - Rusia"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors