12 Ayat-Ayat Cinta Romatik




cinta romantik
99% daripada ayat-ayat di bawah adalah hasil daripada penulisan dan tidak di ambil dari mana-mana sumber sama ada elektronik atau secara verbal. Cuma hanya beberapa ayat saja yang di petik daripada sumber-sumber yang boleh di percayai.


  1. Tidak sukar untuk berubah andai hati ikhlas untuk melakukannya.. Tetapi memang sukar untuk berubah jika hati yang memaksanya.. Semua yang berlaku adalah dari hati kita sendiri..
  2. Aku Bukan Insan Luar Biasa Yang Bisa Menahan Semuanya..Aku Hanya Insan Yang Lemah Tetap Bergantung Daripada-Nya..
  3. Setiap Manusia Ada Tahap Kesabaran Masing-Masing Begitu Juga Diri Ini..
  4. Allah Telah Memberi Tahap Kesabaran Dan Ketabahan Yang Cukup Tinggi Dalam Diri Ini Untukku Menjalani Episod Cinta Ini..
  5. Aku Bukan Pengarah Dalam Episod Cinta Ini..Aku Bukan Hero Dalam Episod Cinta ini..Tapi Aku Hanya Watak Sampingan Yang Tabah Melalui..
  6. Dalam Diam Menyimpan Seribu Satu Rahsia, Bila Ditanya, Dijawab Tiada Apa-apa, Diri Cuba Untuk Memahami Tentang Dirinya, Tetapi Masih Kekal Dengan Seribu Satu Rahsianya..
  7. Ya Allah Jika dia benar untukku Dekatkanlah hatinya dengan hatiku Jika dia bukan milikku Damaikanlah hatiku Dengan ketentuan-Mu Dialah permata yang dicari Selama ini baru kutemui Tapi ku tak pasti rencana Ilahi Apakah dia kan kumiliki Tidak sekali dinodai nafsu Akan kubatasi dengan syariat-Mu Jika dirinya bukan untukku Redha hatiku dengan ketentuan-Mu
  8. Kalau kita CINTA dan SAYANG seseorang, kita mestilah dapat menerima mereka walaupun kita tahu kisah silam yang pernah di laluinya..dan apa yang penting adalah kejujuran, kesetiaan dan kepercayaan antara satu sama lain..
  9. Jika ingin hati kita di jaga oleh orang lain, kita hendaklah menjaga hati orang lain dulu. Bak kata orang, Hormatilah orang lain dahulu sebelum ingin orang lain menghormati kita..=)
  10. Kalau hati katakan SAYANG, KASIH, DAN CINTA.. Setinggi mana pun ujian yang datang akan di tempuhnya dengan redha.. Baginya orang yang dia SAYANG, KASIH dan CINTA itu lebih penting.. Walaupun terpaksa mengorbankan SAYANG, KASIH dan CINTAnya sendiri..
  11. Bukan semua yang kita bayang akan dapat kita capai.. Bukan semua yang kita usaha akan terhasil dengan kehendak kita.. Bukan semua yang kita cari akan dapat kita temui.. Bukan semua yang kita nak akan dapat ke tangan kita..Tapi CINTA, KASIH, SAYANG tetap ada dalam hati kita walau apa yang kita bayang, usaha, cari dan nak tak dapat ke tangan kita..=)
  12. Aku redha dengan ketentuan yang telah KAU tetapkan untuk hambamu ini..Usaha telah aku lakukan tetapi KAU sajalah Yang Maha Kuasa untuk menetapkan segalanya..



Responses

0 Respones to "12 Ayat-Ayat Cinta Romatik"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors