Khairul Fahmi Berkata Umno Akan Keluarkan Video Seks Nabi!




Sungguh teruk manusia zaman sekarang, sehinggakan NABI MUHAMMAD SAW digunakan untuk kegunaan Politik. Sanggup dia menggunakan Nabi SAW, tiada sudah ke benda lain yang nak dibawahnya seperti Najib ke, Nik Aziz ke, Pak tongkol ke, Rosmah Gendut ke kenapa digunakan nama nabi juga? Jika orang yang sudah lama tiada digunakan seperti P. ramlee apakah perasaan yang anda rasa, inikah lagi nama Nabi kita..

Kharul fahmi matsom menghina nabi

Kenyataan Penolong Setiausaha Khairul Fahmi MatSom sangat-sangat biadap! Kenyataan yang dipaparkan melalui Akaun Twitternya berkata;
"Kalau NABI MUHAMMAD saw masih hidup sekarang ini, mungkin video seks Baginda pun Umno akan keluarkan.... Jahanam UMNO".

Khairul Fahmi mengaku bahawa dialah yang membuat kenyataan itu, akaunnya tidak digodam. Inilah kenyataan darinya yang sangat bodoh, kerana kenyataan sebegini sangat mengelirukan ummat Islam.

Saya tahu niatnya tidak bermaksud mahu menghina Nabi Muhammad SAW, tapi jika UMNO yang berkata sebaliknya apa yang anda fikirkan.

Wahai Khairul Fahmi, lebih baik anda tidak membawa nama nabi2 atau rasul2 Islam yang mampu mengelirukan Ummat islam dalam kancah Politik. Tidak perlu kaitkan Nabi Muhammad SAW dalam tipu helah UMNO, kita pasti faham maksud anda tapi saya sangat terkilan dengan kenyataan anda.

Percayalah walaupun UMNO penipu, pencuri, penindas, perosak bangsa namun mereka juga Parti Islam dan mereka juga akan menentang jika ada penghinaan terhadap NABI MUHAMMAD SAW. Ini mungkin hanya kerja individu sama seperti anda membuat kenyataan itu, tidak mewakili keseluruhan Parti.


Responses

0 Respones to "Khairul Fahmi Berkata Umno Akan Keluarkan Video Seks Nabi!"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors