Bayi Di Biarkan Berdarah Di Sebuah Hospital Kerajaan




bayi berdarah di hospital

Bayi Di Biarkan Berdarah Di Sebuah Hospital Kerajaan | Kisah yang berlaku di sebuah Hospital kerajaan Kota Bharu. Gambar bayi didapati banyak darah disekitar tilam bayi itu, kaki bayi itu juga berdarah sambil ia menangis.

Adakah bayi itu tidak dipeduli oleh jururawat yang menjaganya sehingga membiarkan banyak darah keluar dari kakinya.

Luahan seorang ayah di facebook mendapat perhatian apabila dia memberitahu sikap jururawat yang menjaga bayinya yang sombong dan ego.

“bile ditanya..nurse salahkan baby kerana bergerak gerak dlm babycase..bila ditanya lg, klau xsuka benda mcm ini, jangan masuk hospital kerajaan katanya.."

Memanglah bayi bergerak-gerak kerana kesakitan, kecualilah mereka tidur baru bayi itu diam!

Adakah Wajar Seorang jururawat berkata begitu, walaupun dia stress dan banyak kerja tapi dia sepatutnya tidak membiarkan bayi itu berdarah kerana ia masih bayi lagi. Lainlah kalau dah tua bangka.

Saya harap pihak Hospital membuat siasat berkenaan jururawat itu, Hal ini berkaitan dengan nyawa. Nasib baik bayi itu tidak mendapat kecederaan yang serius.



5 comments:

  1. namanya pun baby..bukan dia tahu apa pun cuma tahu nanges bila lapar dan sakit...bodoh betul nurse tu

    ReplyDelete
  2. e2lah, ayah mana yang tidak marah jika nampak bayinya macam itu.

    ReplyDelete
  3. hurmm, jururawat apa macam tu??Sepatutnya nurse tu kena paham, apa tugas dia sebagai JURURAWAT. mohon nurse tu dipecat.

    ReplyDelete
  4. Bapak dia pun sama la. Kalau orang dah tua dibiarkan sakit tak apa. This is what people call karma. The hospital is at fault but that man himself spewed some f'ed up words.

    ReplyDelete
  5. Aq benci hospitel kerajaan... ske ambil remeh !!!

    ReplyDelete

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors