Rokok Tidak Merbahaya Kepada Kesihatan



rokok tidak membahayakan kesihatan

Rokok Tidak Merbahaya Kepada Kesihatan | Ramai yang berpendapat bahawa rokok sangat membahayakan kesihatan serta penyumbang utama penyakit kanser. Kajian pakar selamat 10 tahun mendapati bahawa Rokok tidak bahaya.

Ikuti cerita ini yang membuka mata dunia bahawa rokok adalah selamat untuk kesihatan kita.

Kajian ini dijalankan kepada 3 orang pakar Joe, Adam dan Jack.
Pada suatu hari mereka menjalankan kajian mereka, berjumpalah mereka dengan seorang Saintis. Mereka ingin Saintis itu perhatikan mereka ketika melakukan kajian.

Joe berkata: "Berikan saya pelbagai jenis Arak yang mahal serta minuman dan makanan yang cukup dan kurungkan saya di sebuah rumah selama 1 tahun, Selepas itu baru lepaskan saya".

Adam berkata: "Saya mahu 10 orang perempuan yang cantik dan juga makanan/minuman yang mencukupi, Kurungkan saya di bilik bawah tanah selama setahun baru lepaskan saya".

Jack Bercakap dengan sombong: "Saya tidak mahu semua itu, cukup dengan memberi saya Rokok, makanan dan minuman yang cukup untuk saya selama 1 tahun. Kurung saya di bilik kebal".

1 tahun kemudian mereka dibebaskan.

Pintu dibuka bagi melepaskan Joe, dia kelihatan terhuyung-hayang, perut buncit dan bermata merah kerana hanya meminum Arak selama setahun. Ketika beberapa langkah dia terjatuh terus meninggal dunia.

Kini Adam pula dilepaskan, Adam nampak sangat kurus kering dan tidak bermaya. Ini kerana dia hanya melayan nafsunya sahaja selama setahun dengan perempuan itu. Beberapa saat kemudian dia juga terjatuh dan lalu meninggal dunia .

Kini giliran Jack pula dilepaskan, dia berjalan dengan gagah keluar dari tempat kurungannya. Badannya besar serta nampak sangat sihat. Dia berjalan ke arah Saintis lalu berkata "kau saintis bodoh, bagi rokok mancisnya mana?!!"

P/S: Rokok tidak membahaya kepada kesihatan selagi tiada mancis untuk dinyala. hehe :)


Responses

0 Respones to "Rokok Tidak Merbahaya Kepada Kesihatan"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors