Kanak-Kanak 12 Tahun Bunuh Adik Di Penjara Seumur Hidup



Kanak-Kanak 12 Tahun Bunuh Adik Di Penjara Seumur Hidup | Miami : Seorang budak dikuatiri akan membunuh lagi si sumbatkan ke dalam penjara seumur hidup. Kanak-kanak itu yang berusia 12 tahun dijatuhkan hukuman dimahkamah atas tuduhan membunuh adik kandungnya sendiri.

budak termuda dipenjara seumur hidup

Apa yang dilaporkan bahawa "Cristian Fernandez" memukul adiknya (David Galarrigo) di kepala menggunakan objek tumpul sehingga cedera parah dan dimasukkan ke Hospital.

Selepas Dua hari dimasukkan ke Hospital, dia meninggal dunia kerana pendarahan otak. Bedah siasat dijalankan dan mendapati kepalanya retak sehingga menyebabkan pendarahan dalam otaknya.

Fernadez juga pernah membelasah adiknya sebelum ini dan menyebabkan adiknya patah kaki.

Dia (Fernandez) dibicarakan sebagai orang dewasa kerana jenayahnya yang serius. Pembunuhan yang sangat tidak berprikemanusia itu meletakkan dia di penjara dan bakal menjadi banduan termuda di Amerika dipenjara seumur hidup.

Pendakwa raya Angela Corey berkata: “Kami terpaksa melindungi orang awam daripada kanak-kanak ini.” Sekiranya Fernandez didakwa sebagai juvana dan didapati bersalah, dia akan dibebaskan apabila mencecah usia 21 tahun. FUh



Responses

0 Respones to "Kanak-Kanak 12 Tahun Bunuh Adik Di Penjara Seumur Hidup"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors