Baca!! Adira Mengambil Suntikan Ke Muka?



Adira putih melepak

Artis kelahiran dari sabah ini memang cantik dan sangat putih, sehinggakan ada segelintir peminat menuduh Adira Mengambil Suntikan ke muka.

Adira mula terkenal melalui Akademi FAntasia 8 yang menduduki tempat kedua, dari sana namanya mula disebut-sebut dan kini Adira sangat terkenal dalam dunia hiburan tanah air.

Dalam rancangan bual bicara artis Portal Murai, Adira menjawab kontroversi yang dihebohkan tentang pengggunaan Suntikan Vitamin atau suntikan lain.

Adira berkata "Sebenarnya, ini bukan pertama kali saya dengar orang cakap saya membuat suntikan pada wajah untuk kelihatan cantik. Namun semuanya tidak benar, kerana kulit saya sekarang adalah kulit asli saya dan tidak melakukan apa-apa bahan yang drastik, selain hanya menjaga pemakanan dan penjagaan kulit yang betul. Saya mengamalkan makan makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan kesihatan diri saya."

Jika anda pernah ke sabah, Kebanyakkan wanita tempatan berkulit cerah seperti china lagi-lagi dari bangsa Kadazan Dusun. Tidak hairanlah artis wanita sabah kebanyakkannya Putih melepak.

Adira

adira jalan-jalan

adira kereta



Responses

0 Respones to "Baca!! Adira Mengambil Suntikan Ke Muka?"

Post a Comment

 
Return to top of page Copyright © 2010 | Platinum Theme Converted into Blogger Template by HackTutors